Paino hallintaan

Hinta:1,80

Määrä:

Kuvaus

Pysyviin painonhallinnan tuloksiin pääsemiseksi tarvitaan sekä psykologista otetta että tietoa ravinnosta. 

Paino hallintaan -ruokavaliolehtinen auttaa tunnistamaan syömiseen vaikuttavia tekijöitä ja tarjoaa konkreettisia keinoja syömisen hallintaan. Oppaassa puhutaan myös ruoasta, kuten säännöllisestä ateriarytmistä, annoskoosta ja painonhallintaa sekä terveyttä tukevista ruokavalinnoista. Ruokavaliolehtinen sisältää lisäksi esimerkit päivän aterioista, jotka konkretisoivat neuvoja. Ruokavaliolehtisen viimeiselle sivulle on varattu tilaa muistiinpanoille ja lisäohjeille.

  • Teksti: laillistetut ravitsemusterapeutit Terhi Jokelainen (ETM, KM) ja Anna-Maria Teeriniemi (FT)
  • Sivumäärä: 12
  • Painosvuosi: 2021 (uudistettu painos)

Neuvonnan tueksi on saatavilla seuraavat tulostettavat pdf-muotoiset materiaalit:

Hyötykortti
Elintapojen muutosta harkitsevan kannattaa listata tärkeimmät pysyvän laihtumisen/painonhallinnan tuomat edut. Siinä apuna on kirjoittajien laatima hyötykortti, joka on tulostettavissa verkkokaupan sivulta.

Mitä sanot itsellesi -ajatusbongaus
Syömisen hallintaa estäviä ajatuksia voi oppia käsittelemään. Tunnistatko ajatusbongaus-listan mietelmiä omassa ajattelussasi? Kannattaako niitä kuunnella?