Jäsenmaksut

• Varsinaiset jäsenet 85 €
  • Opiskelijajäsenet 30 €
  • Seniorijäsenet 30 €
  • Henkilökannattajajäsenet (liittyneet ennen 18.4.2011) 120 €, eläkeläiset 100 €
  • Yrityskannattajajäsenet 750 €

Agronomiliitto laskuttaa jäsenmaksut alkuvuonna liiton jäsenmaksun yhteydessä.

Jäsenmaksu on kuukausiperustainen liittyvien varsinaisten jäsenten osalta keskellä vuotta liityttäessä.

• Jos liittyy jäseneksi keskellä vuotta, laskutetaan jäljellä olevien kuukausien määrä eli sovelletaan 1/12-hinnoittelua.
  • Eroamisen osalta käytössä on myös 1/12-hinnoittelu. Mikäli puolivuosi- tai vuosimaksu on maksettu, ei suoritusta kuitenkaan palauteta.

Kuluvan kalenterivuoden jäsenmaksua (30 €) ei veloiteta uusilta opiskelijajäseniltä, jotka hyväksytään jäseniksi jossakin elo-joulukuussa pidetyssä hallituksen kokouksessa.

Yrityskannattajajäsenten jäsenmaksu koskee kalenterivuotta.

• Jos liittyminen tapahtuu elokuun 1. päivän jälkeen, on uuden jäsenen ensimmäisen vuoden jäsenmaksu puolet varsinaisen jäsenmaksun hinnasta (vuonna 2023: 375 €).

Jäsenmaksun maksamatta jättäminen johtaa yhdistyksestä erottamiseen.
Erottaessa yhdistyksen jäsenyydestä kyseisen vuoden jäsenmaksua ei makseta takaisin.